torsdag 28. oktober 2010

New Week Gone By..

Jeg vaakner hver sondag med den samme folelsen, urgg.. maa jeg virkelig dra paa jobb i dag, men saa kommer mandagen, tirsdagen og onsdagen og plutselig er det fridag igjen. Her nede er det "halv" dag paa fredagene, det vil si at vi har omtrent 3 timers lunsjpause. Saa i dag dro jeg og Shikin til en resturant som heter secret recipe. De har helt fantastisk mat og drikke og kaker. Saa vi hadde litt av alt, jeg vet, jeg vet, det er ikke saa veldig sunt, men det er jo tross alt fredag endelig saa da maa vi kose oss litt. Gutta boys fra jobben er nodt til aa gaa til moskeen for friday pray saa det er bare oss jentene igjen.

Ellers har denne uken gaatt forbi veldig veldig fort, vet ikke helt hva jeg har gjort denne uken, men jeg har hatt litt opp og nedturer. Onsdag fikk jeg beskjed paa morningen at jeg maatte gjore meg klar for jeg skulle reise offshore paa torsdags morning. Gledet meg utrolig mye til dette, men kl.6 ble det kansellert. Kjente at jeg ble litt sint og skuffet, men jeg kan ikke aent enn aa bare godta at det er vanskelig aa faa sendt jenter offshore her.

Naa gleder jeg meg utrolig mye til Desember kommer snikende, for 16 kommer Andreas ned for aa besoke meg aa jeg gleder meg noe helt vanvittig til aa se ham igjen. Han har nettopp blitt 26 aar gammale saa eg maatte jo kjope presang t han. Eg ba han sende meg onske sitt, aa det va ein jakke fra norrona, begrunnelsen hans va som folger: "Men sugamama vil vel isje at golden boy ska frysa heller her hjemma i Norge.."... haha, ler meg skakk hver gang jeg ser denne setningen.




Har laert meg aa skifte ut pakkninger og diverse andre ting for aa gjore denne store tunge tingen som er kalt en stripper klar for coiled tubing jobb. Ganske spennende (tro det eller ei)


Siden jeg ikke fikk vist dere et skikkelig bilde av shopping spreen min i KL, saa legger jeg det med naa, hadde det meget kjekt som dere kan se! AA, jeg elsker aa shoppe.

2 kommentarer:

Goats City sa...

Obå har et par teorier om kordan det blir å komma ner te deg :)

Golden boy/golden shower = ein fyr så pisse i sengå, men for all del, passe vel kanskje obi? ;)

Hipp hipp, håpe alt e bra med deg der nere? - takk for lånet av ei lysegrønn salming kølle på 70 cm onsdag!

Henriette og Andreas sa...

hehe, det hores bra ut! eg har et par teorier om kossen det komme t aa bli og!! :)

eg har sje sett han pissa i sengaa ennaa, men eg har sett moye aent loye!

you are most welcome! :)