mandag 18. oktober 2010

Been in Heaven

Fantastisk!

Har hatt verdens beste helg, den startet med at vi reiste fra jobb kl.17 på fredag, klare for å reise til Kuala Lumpur. Det var meg, Steven og Pah Agus, jeg hadde som alltid litt for mye med meg, må alltid ha litt å velge mellom. Agus kom med det han gikk i, jeans, crocs og tskjorte... gutter altså. Uansett, vi kjørte rett til Kuantan for å hente leiebilen vi hadde for helgen, Schlumberger bilder kan ikke kjøres etter 7 og vi var allerede over denne tids limiten.. så satte vi endelig kursen mot KL, 3 timer i bilen susende og kjempe store forventninger.

Når vi kom frem til KL, dro vi rett på en resturant i midten av byen, spiste noe som må være byens beste pizza. Siden vi kom rett fra en 4 timers kjøretur måtte vi til leiligheten for å skifte og gjøre oss klare til å sjekke livet i byen. Leiligheten var knall fine, siden vi var litt mange og leiligheten besto av 1 soverom, ble vi plassert litt rundt omkring, 1 på sofaen, 1 i sengen, 1 på gulvet ;) men vi var jo ikke i KL for å sove.


reiste til et utested som heter zouk, der kom vi ikke inn for som jeg tidligere nevnte hadde Pah Agus crocs på seg så vi fikk ikke lov å komme inn, men men, vi ville ikke la det ødelegge kvelden for oss, så jeg bestemte at vi skulle dra til et utested som heter beach club. Jeg har helt ærligt aldri sett så mange horer og shemales på en plass, men det er ofte morsomt å se hvordan de opererer. Syns helt ærligt litt synd på dem, for de er flotte jenter. Når klubben stengte rundt 4 sto vi å hang litt utenfor, der møtte jeg en amerikaner og en engelskmann som jeg kom i snakk med, det første engelskmannen spurte om var hvilken klubb jeg holdt med, jeg sa Arsenal... tror aldri jeg har sett noen bli så glad for noe noen gang... ;) under alt dette skjedde det en ulykke på gaten og 2 som ville sloss litt, når sånt skjer her så vil alle finne ut hva som skjer. Så folk strømmer til fra alle kanter. Da kommer selvfølgelig politiet og her sprayet de tåregass for å få folk vekk. SYKT ekkelt! Men etter dette begynte vi å bli ganske sultne igjen, så vi spiste på en fantastiske indiske resturant, jeg sier dette til alle dere som liker nattmat, naanbrød med ost + tandori kylling kl.5 på morningen er helt helt helt magisk! :) vi var vell hjemme ca. 5.30 og gikk rett til sengs.

1 dag i KL. (ja, jeg har bare kommet til dagen), tilbrakte adskillige timer på 2 kjøpe senter, har aldri vært så blid og smilende noen gang etter jeg kom ned her tror jeg.. ;) litt seighseeing ble det også tid til. På kvelden tok vi det ganske rolig, men noen øl ble det fremdeles tid til.. ;) fikk sett KLCC og tvilling tårnene.. kl.5 på morningen til søndag satte vi nesen hjem igjen, og rakk akkurat kontoret..




Meg i Parken foran twin towers, fantastisk flott byggning

et av de desidert storste kjopesenterene jeg noen gang har vert paa.

Paa utestedet med Pah Agus og Steven
KL by night

AHH FOR EN HELG!! ;)

Ingen kommentarer: