tirsdag 2. november 2010

Litt Om Alt...

Ukene seriost flyr avgaarde her nede, selv om eg kjede meg nogen ganger naar eg komme hjem fra jobb er det bare noen timer for jeg kan legge meg ned aa sove. For 2 dager siden flyttet jeg igjen, denne gangen til et veldig fint hus, jeg kan til og med hore bolgebruset fra sengen noe jeg elsker. Naar jeg ankom mitt nye hus viste det seg at det mangler en hel del ting, jeg har ikke tv, ikke kopper og fat, ingen vaskemaskin men jeg overlever for en stund. Det verste som manglet var dyne, selv om det er mega varmt paa nettene liker jeg aa ha airconditionen paa og ha det litt kaldt, men det kan jeg ikke gjore naa for da fryser jeg i hel. Jeg er en person som elsker aa ligge under et teppe uansett hvor varmt det er ute, men mest av alt elsker jeg aa ha en varm Andreas som jeg kan snike meg inntil naar jeg fryser paa nettene. utsikten fra soverommet mitt, viss dere ser bak alle palmene saa ser dere stranden.



Heldiggrisen meg som har verdens beste kjereste som kommer paa besok til meg, 16 desember ankommer han Kuala Lumpur, og jeg har planer om aa vaere der og ta i mot han med aapne armer. Siden jul ikke er en stor greie her saa har jeg lovet aa lage en skikkelig juleaften for gutta paa jobben, planen min er som folger (er ikke sikkert den blir etterfulgt.. men men.. Plan A hvertfall)
1. Juletre
2. Pinnakjott
3. Gaver under treet
4. Gode venner
Men for at planen min skal kunne gaa i oppfyllelse trenger jeg ganske mye hjelp fra mine gamle kollegaer i SGS. Andreas maa nemmelig ta meg seg et X antall kilo pinnakjott, kalerabi og surkaal. Saa de av dere som folger dere trufne av dette (og vet at dere skal jobbe rundt 15des.) HJELP!



Hva har skjedd ellers, jeg har enda en gang faatt beskjed om at jeg skulle dra offshore, deretter kansellert, saa naa prover jeg aa ikke bry meg lenger, men det er faktisk ikke saa veldig lett. Er frustrerende og vite at jeg MAA dra offshore asap naar ingen ser ut til aa ta ansvaret for aa sende meg. Naa staar det mellom to jobber, og den som kommer opp forst er den jeg drar paa. Enten BKC (som er en logge jobb med coiled tubing) eller saa er det C-HESS som er en stor jobb med mange bronner som skal logges, fiskes, milles osv.


Har ogsaa denne uken klart aa bli bitt av mosquito, men tror dere ikke denne gangen at den stakk meg rett over oyet, saa det ser ut som om jeg er halvt kinesisk paa den ene siden av ansiktet og halvt meg paa andre siden. En kompis fra Wireline kom hjem fra offshore med det samme problemet, men hans hadde spredd til begge oynene, saa vi mottes og tok et par ol og lo av hverandre.. hehe, meget morsomt. Naar Andreas saag meg paa skype klarte han ikke aa holde seg i skinnet, han holdt nemmelig paa aa le seg ihel.
Meg og mitt kinesiske oye
Meg og Johnny me oynene vaares, litt daarligt bilde men det e jo saann det e av aa t.. Heldigvis for min del var hans oyne verre enn mitt.

Var paa middag her om dagen med Shikin, KaIda og hennes familie og noen andre fra Slb, knall koselig plass og fikk nesten litt Bali feeling over resturanten. Klager derfor ikke naar det va gratis soft drink og en STOR biff kostet 30kr.. NAM.
Meg og KaIda og hennes eldste datter.
Meg og Shikin paa resturant besok, kjempe kjempe koselige jente. Er litt lei meg for at jeg maa til Abu Dhabi i Januar og gaar glipp av bryllupet hennes.
Her kommer det litt bilder, for jeg har egentlig ikke saa veldig mye aa si,

Meg og min Mexicanske kompis Cecar, verdens koseligste fyr med den kjekkeste familien. Han var min partner in crime for et par dager naar vi bodde paa awana.

Safwan hadde aldri sett havet for, saa jeg lovet ham aa ta han med paa stranden for aa vise han hvordan det var. Han var helt i ekstase. (han er fra jungelen i indo som han saa saa fint.. "im a jungleman")


tilbrakte litt av fridagen min sist lordag paa denne stranna, som dere kan se begynner bolgene virkelig og komme innover landet naa. Og det er saa herligt.

Sist fredag fortalte jeg om bursdags feiringen til Steven, her er han glad of fornoyd i ferd med aa kutte kaken.

Meg og Jesswan, han er helt knall, naar jeg flyttet til mitt nye hus (som der manglet mye i) tok han meg med paa grocery shopping. Dette bildet er imidlertidig tatt naar vi hadde drukket litt paa Little Bali

Sharul og meg, en veldig koselig kveld med guttaboys paa little bali.

Ingen kommentarer: