torsdag 14. oktober 2010

ex sutrepave

Hei igjen.
Endelig er humoret tilbake der det en gang var, jeg var ganske deprimert en periode men naa er jeg heldigvis frisk igjen. Det har skjedd en del denne uken, for det forste har vi flyttet ut fra hotellet og til en midlertidig leilighet. Den er helt ok, selv om den er litt langt fra folk. Men det er sykt deiligt aa ha sitt eget rom igjen som jeg kan rote paa og sove godt. Roomien min som jeg har bodd med de siste 3 ukene snorket saa forferdelig at jeg maatte bruke orepropper paa nettene og fremdeles kunne jeg hore henne.


Ellers saa har jeg vert paa middag bade med manageren min og 2 gutter fra Myanmar. Naar jeg var paa middag me gutta fra Myanmar kom der en fyr som jobber for exxon mobile bort, (jeg har truffet han paa kontoret for) han lurte veldig paa hvor jeg var fra, for han trodde jeg var amerikaner. Da jeg sa at jeg var fra Norge, switchet han over til Norsk og til og med stavanger dialekt. Det viste seg at han faktisk hadde bodd 5 aar i Norge. Og ikke nok med det saa hadde han bodd 5 aar i SANDNES! Jeg trodde nesten ikke mine egne orer, verden er jammen svaert liten. Ellers har jeg vaert paa SPE lunsj og der var det en nordmann som holdt foredraget. Det kjekke med dette er at det er kjempe lett aa faa gode kontakter naar de er nordmenn.. Saa 2 buisness cards har jeg klart aa karre til meg denne uken!


Ellers har jeg faatt vite litt mer om hva som skjer fremover, skal reise offshore mest sannsynlig neste uke, for da er alt klart. Gleder meg masse til aa se hvordan man faktisk opererer og ikke bare drive med maintenance av utstyret som kommer tilbake fra jobber. 5 november er jeg saa heldig at jeg faar dra til Myanmar for en jobb. Har pumpet gutta fra Myanmar etter informasjon, og de har fortalt om alt jeg maa faa med meg. Haaper jeg har tid til litt sightseeing og ikke bare jobb hvertfall.


vil uansett takke Andreas for at han har holdt ut med meg i det siste. som han sa saa fint "fatte isje heilt at du e der ennaa, for du grine jo kver gang eg snakke me deg". Heldigvis at jeg har han, vet ikke helt hva jeg skulle gjort uten ham.

tar med et bilde av meg i baju kurong, den tradisjonelle drakten... I dag reiser jeg til Kuala Lumpur for aa shoppe og drikke litt ol, gleder meg masse til aa bruke litt av paychecken min :)Lover aa ta masse bilder og legge de ut

1 kommentar:

Mona sa...

Shop til u drop vennen! Det fortjene du!!! Og det e lov å grina te kjæresten :) Eg e så stolte av deg som holde ut lille venn!!! Hadde eg hatt litt mer penger (og tid) sko eg lett satt meg på et fly i retning malaysia. bare ikje reis hjem heilt ennå så kanskje eg faktisk får det te! Alt e mulig i id verden :)