lørdag 9. oktober 2010

Innlegg nr.1

Jeg hadde faktisk regnet med at det skulle bli tøft å reise fra Andreas. Men at det skulle bli så spesiellt hadde jeg ikke regnet med. Er merkelig hvor mange tanker som går gjennom hodet mitt når jeg ikke er på jobb. Til vanlig jobber jeg jo flere timer i døgnet enn jeg gjør noe annet så da har jeg ikke tid til å tenke på hvor mye jeg faktisk savner ham. Siden jeg nå har vært syk i alt for mange dager har jeg virkelig fått tid til å tenke meg godt om. Er fremdeles litt usikker på om jeg har gjort det rette valget, men har bestemt meg for å prøve en god stund til. Eneste jeg er redd for er å miste Andreas- Jeg tror nok at vi kan klare dette, for jeg er kjempe forelsket i han ennå, og vi har vært sammen i 4 1/2 år allerede. Merkelig hvor fort tiden går når man har godt selskap.
Før jeg reiste skrev jeg at jeg kom til å ha mest innlegg om alle tingene jeg savner, så her er innlegg nr.1 om hvor mye jeg savner Andreas. Er utrolig mye jeg savner med han, men for det meste er det det å ha noen som venter på meg når jeg kommer hjem eller som "velvillig" gir meg fotmassasje (etter at jeg har mast litt ;). Savner min bestevenn og min soulmate.

Ingen kommentarer: