fredag 1. oktober 2010

Fredag

Vell nå var det fredag igjen, ukene flyr avgårde og godt er det. I dag hadde jeg en skikkelig god følelse når jeg kom på jobb, tenkte at dette blir fryd og gammen, ingen stress. MEN dagen startet med et alt for langt morgen møte, etter dette måtte alle traineene her samles på et rom og gå igjennom risk analyse og hazard analyse for omtrent alt på basen. Etter dette ble det heldigvis litt rolig og vi kunne jobbe litt ordentlig. Så viste det seg at siden min manager er i fødselspermisjon så kan ikke han godkjenne skolen for meg, og nå er skolen allerde full. (hurra for det). Heldigvis har vi noen gutter fra Labuan her nå, de fyrte opp grillen og inviterte alle på basen til grillfest. Jeg tenkte vell at det kom til å bli veldig koselig og pakket baggen å dro avgårde. Vi grillet og spilte beachvolley og beach fotball noe som var utrolig kjekt. MEN når jeg skulle dra hjem igjen, tror dere ikke at mobilen min har forsvunnet, alle ble med å letet etter den, men borte vekk var den. Så nå er jeg i et fremmedland, ingen mobil og nesten ikke internett connection.. urg.. denne helgen har virkelig ikke startet bra.

I morgen skal jeg i bryllup til en kollega på jobben, jeg skal låne tradisjonelle malaysiske klær av Ejaan så det blir spennende. Håper bare det blir bedre enn i dag..

btw. har fått pakke fra Norge, Andreas må vær verdens herligste kjæreste som sender melkesjokolade, seigmenn, kalkulator og lader til kameraet mitt!!! :)

Ingen kommentarer: