mandag 11. oktober 2010

etterlengta bilder...

Endelig fikk jeg fingen ut til aa legge ut noe av det jeg har opplevd til naa. Namnam, satay og peanuttsaus som er tradisjon naar Hari Raya skal feires. Det er abselutt ikke meg i mot for jeg elsker akkurat den matretten.
Nesten hele jobben under Well services open house. Kollegaer med familie var invitert noe som var skikkelig hyggelig.

Jeg fikk laane tradisjonelle kler av Ejaan naar vi skulle i bryllup til Irfan, det var faktisk ikke behagelig i det hele tatt. (pluss at alle mobbet meg, saa jeg skiftet i bilen! )hehe..


Bruden, Hun var helt nydelige. Hun fikk ikke verme saa masse paa festen, for hun maatte gjemme seg for brudgommen.

utsikt over Kuantan, byen ligger ca. 1 time aa kjore fra Kemaman, og det er her vi maa dra dersom vi vil finne paa noe kjekt (som aa drikke ol)

En del av kollegaene mine som ble med paa brudebildet. De ser ikke helt klare ut.. :)

Gavene fra bruden til brudgommen, alt etter hvor man er fra i Malaysia sier noe om hvor mye man faar i gaver av sin brud/brudgom.

Irfan, min kjere kollega som giftet seg. Han satt aa sa masse greier her, og vips var han gift

Paisan (thailand) og hans wannabe sonn.. :)

Meg og min malaysiske baby, knall sjonne, men han hadde isje saa veldig lyst aa ver me meg.

1 kommentar:

Mona sa...

åååh, ta med deg en sånn baby hjem! hehe... :p Du e søøøøøde btw!!