fredag 22. oktober 2010

For en uke..


hei igjen alle mine kjære lesere.


Da var enda en uke over, denne uken har vært utrolig bra på mange måter. Da jeg kom hjem fra KL var jeg kjempe sliten, men lot virkelig ikke det stoppe meg. Brukte vell 2 dager på å komme inn i rytmen igjen. Onsdag spurte noen av guttene fra maintenance teamet om jeg ville være med til Cherating til en plass som heter Little Bali, når noen spør om jeg vil være med på noe er jeg ikke sen med å si JA! Så snille som de var kjørte de 20 min lenger for å hente meg å ta meg med, når vi kom frem ble jeg veldig overasket, vi var vell 6 stk som reiste og vi var de eneste 6 på plassen. Men det blir aldri mer gøy en du lager selv. Live musikk, spicy pølser og øl er virkelig en god kombinasjon.

På jobb går det veldig bra, har fått utrolig mange gode tilbakemeldinger i det siste, gutta er tydligvis imponerte over at jeg jobber hardt og ikke klager. :) jippi, det er alltid kjekt å få litt skryt når du prøver å gjøre ditt beste.

I går dro jeg ut å spiste med Cesar (mexico), møtte han og familien hans for et par uker siden her i Kemaman, så når jeg traff han igjen spurte jeg om han ville være med ut å spise. Spiste noen fantastiske butter prawns på en liten resturant rundt hjørnet. Jeg måtte jo feire litt at min Kjære fylte 26 år i går så vi dro til den eneste puben/nattklubben her. Der møtte vi en hel bunch med andre folk fra Schlumberger så etter en stund fant vi ut at vi skulle dra å bade på stranden. Vi var vell ca 10 stk som lekte oss i bølgene, kjekt å være litt barnslig igjen! ;)

Vil uansett benytte anledingen til å gratulere Andreas med dagen paa etterskudd, eg elske deg!

Ingen kommentarer: