tirsdag 28. september 2010

Bursdagsfest

For en helg, paa lordag dro jeg sammen med 12 kollegaer til Kuantan for aa feire bursdagen til Adzlan. Det var en kanon kveld som jeg kan leve lenge paa. Tror nok ikke guttaboys er saa vant med at jenter er med dem og i det hele tatt kan ta en ol, men koselig var det.

Vi dro til en Thailandsk resturant og bestillte litt av masse saann at vi bare sendte det vi ville ha rundt omkring paa bordet. den solv tingen dere kan se to av er tom yam suppe. Meget spicy, men krabben som laa i suppen var helt fantastisk! Han i den gronne tskjorten paa siden av meg er Amerikaner og her for aa gjore en jobb for han reiser igjen.

Mister Adzlan som sitter nederst til hoyre. Bursdagsbarnet.

som dere ser saa var jeg den eneste jenta paa turen, dette fordi roomien min var i Kuala Lumpur i bryllup. Heldigvis har jeg snille kollegaer som ringer aa spor om jeg vil vaere med dem. Etter resturant besoket dro vi til et utested og festet videre. Fikk til og med bandet til aa synge bursdags sangen til Adzlan. Utestedet var merkelig, jeg har aldri vert paa et utested med saa mange forskjellige mennesker noen gang. Der var horer, transvesitter, asiatere, sor afrikanere, hollendere, pimper, tynne, tjukke, normale... ganske kult, hadde nok med aa se paa folk! hehe..



Ellers saa savner jeg min kjaere Andreas kjempe masse, det siste jeg fikk vite fra jobb er at jeg mest sannsynlig ikke kan komme hjem for rundt mars, og det er litt alt for lenge til! Men haaper jeg ikke skal dra offshore i julen saa min kjaere kan komme ned til meg. Savner han maksimalt, og spesiellt naar jeg har fridager. Lordag paa dagen tilbrakte jeg paa stranden utenfor hotellet. Er saa vant med aa vere med Andreas paa stranden at jeg tok meg selv i aa lete etter ham. (psyko!)

Uansett, savner innebandy og trening masse ogsaa!

Ingen kommentarer: