lørdag 28. februar 2009

shoppa

Eg e shopping syke, eg har så lyst å shoppa t eg spyr. hadde eg bare hatt råd t det. eg e jo omtrent nabo til kvadrat for tiå, kjenne eg må holla meg i nakken for å isje ta turen bort, men i stedet sitte eg å sikle på kler rondt omkring på nettet. der finns så alt for mye fint.. eg vil haaaaa.... e sje lett altså.

eg tror min kjære ein gang kalte meg shoppoholicker, det e jo det kjekkaste eg vett, spesiellt i andre land der de har andre butikker enn de eg vanligvis bruke å gå i. eg har jo mine ynglingsbutikker her i norge og då.

NORGE
*bik bok - for basic tees og topper.
*session - for kule tskjorter med masse stash på
*gina tricot - diverse småtterier
*hm - alltid diig undertøy som andreas like veldig godt

UTLANDET
*zara - elske denne butikken, finne alltid nogen fine kjoler
*top shop - masse kult stasj og assesorize
*primark - london, fy søren så mye billig å kult

ellers finns det jo tusen vis av butikker på nettet, men e liksom isje like kjekt det. eg har gitt opp ebay det syns eg va litt for skummelt. men eg har nogen sider her viss dokk e interreserte.

www.forever21.com - både t jenter og gutter, masse masse fint
www.beckersurf.com - kule tees og skam kule gensere
www.session.no - som ovenfor men litt mer stasj
www.laredoute.no - kjekke butikk
www.the-house.com -snowboardkler og snowboard

det va ein liten innføring i mine shoppingvaner. så viss dokk e like gla i å shoppa som meg, enjoy!!

Ingen kommentarer: