søndag 22. februar 2009

Tidlig vakt og Sola IBK

I dag starta dagen alt for tidlig ette min smak, hal 5 på jobb. før har eg alltid syns tidligvaktene egnetlig va ganske greie, men akkurat som noe har skjedd me meg for eg e totalt kaka når eg komme meg hjem. skummelt å kjøra hjem for eg trodde nesten isje eg sko klare å holle øynene åpne. men men, fekk komt meg hjem i sengå å sove et par timer før andreas kom hjem fra harstad.

de klarte å tapa denne gangen og, onkelongen til andreas meinte grunnen t de tapte va fordi meg ¨å han isje va me å heide på de- tror nesten det eg og. Når sola spelte mot sveiva va me utenfor garderoben og "high fiva" deler av laget. tror det va det som gjore det. (han mobba bigga litt og ;) men det e sykt morsomt å ha me ein 6åring me masse energi på kamp. han satt sånn "opp me sola, ned me (---- snur seg mot meg å seie.."ka va det de hetta igjen" eg svare "sveiva""ok") ned me sveiva" eg holdt på å daua av latter. han e hvertfall solas beste supporter!!! ;)
ellers e helgå snart slutt, koffår e det sånn at de alltid går alt for fort i forhold til ukene..?? hmm.. tror eg må fundere litt mer på dette.
ps. nesten det fysta andreas seie når me ser på tv. intervju av kari traa. eg seie hu ser litt sleden ut, andreas seie litt lavt "eg hadde lødd na for d om" ..takk for den mister....

4 kommentarer:

Goats City sa...

fysst, han supporteren trenge me SÅRT på lørdag!!

hahaha, e unge Mikalsson prega av to dager med geitene eller? :)

Henriette og Andreas sa...

jaaa!! han kan jo isje snakka skikkelig ette ei helg samen me dokker!!

Goats City sa...

Haha...dette e musikk!!

likte du sangen me spelte for deg? å du..tenk når han komme hjem natt te søndag/søndag mårning itte lagfesten fysstkommande lørdag! :)

Henriette og Andreas sa...

eg grue meg allerde!!