torsdag 12. februar 2009

Januar og februar måned

Det skjedde faktisk en del spennende ting i livet mitt i januar, som dere sikkert har sett bilder av så va me ei litå uke i zermatt sveits, sko gjerne levd heile livet mitt i den lille søte byen der oppe i alpene. noen uker etterpå va eg så heldige at eg fekk reise på landstyre møte for nito studentene, hadde et heilt fantastisk ver me masse snø og sol. det varma hvertfall hjertet mitt. Det som gjore det ennå bedre va faktisk at mange blei me på min vidle ide om å hente søppelsekker og ake mitt på nattå. heilt heilt konge. ette me hadde blitt litt kalde kjøpte me oss et par øl og satte oss i badestampen t fingrane og tedene va nesten innskrumpa.

Når eg kom hjem fra hadeland va det rett ut t lura og innstallere hvitevarene i den fantastiske nye leiligheten.

men det har isje bare hvert kjekke ting i januar, for det har vert mye stress me både skole og jobb. skolen e skam harde i år, isje bare det at det e vanskelige fag, men der e seriøst mange skam dårlige forelserere ute å går i gangene på UIS. Eg HATE dårlige forelesere så derfor har eg slutta å gå i de timane... kansje isje det smartaste, men eg makta isje noge aent.

februar:
kom så alt for fort, sko jo i utgangspunktet ha komt inn i en god rytme me skole, innebandy og jobb. men neida, rytme e for pyser... eg blei faktisk valgt som leder for nitostudente her i stavanger, ganske kjekt å få den tilliten. i går hadde me stand her på skolen, så va det på bankett ettepå me Nils og Alex, havna på bord med exxon mobile og IKM. eg klarte faktisk å få et visittkort me "tilbud om sommerjobb". å dette kom heilt ut av det blå, eg bare va meg sjøl, sa akkurat det eg meinte og han likte meg faktisk. eg sa til å me at eg isje har de beste karakterene og fremdeles va han veldig interreserte. Følte meg rimlig kule der eg satt då.!

sist helg hadde me kamp mot VIF me toerlaget, me hadde bare ein innbytter selv om dette isje ska ver en unnskyldning. men då fekk eg et j**** slag på hånnå, så nå klare eg isje å åpna snusboksen ein gang. hånnå e fremdeles veldig vonde, spesiellt siden eg spelte kamp på tirsdag og å slo det opp igjen. Eg tror eg har brista den, men kan isje sei noge sikkert siden eg nekte å dra t legen for det e bare stress...

neinei, nå må eg nesten stikka folkens, i dag vente den fyste fysikk laben.. å eg grue meg...

Ingen kommentarer: