mandag 23. februar 2009

rydding og slakkhet

Offa meg, i dag sto eg opp tidlig å tenkte at shit så lyst det har begynnt å bli ute, e nesten litt deiligt. Men så streika magen, eg kom meg på skolen å sko egentlig ha 5 timer med sannsynlighet,men siden magen streika og fremdeles streike så dro eg rett hjem i ei fremdeles varme seng. kjenne den dårlige samvittigheten komme strykanes mot meg, men har du vondt så har du vondt...

Når eg endelig karra meg ut av sengå samen me gutten min så fant eg ut at eg gir magen null og dro på kvadrat for å kjøpa ting til siste finish i leiligheten. i utgangspunktet ville eg egentlig ha innflytningsfest neste helg, men siden sola ska ha "ferdig me sesongen" fest så gidde eg isje. Mine singel venniner vil jo helst at nogen fra laget t andreas ska komme, (forstår isje heilt koffår) men me ska nokk klare å fiksa ein gettogether. spørrs om gutta på laget t andreas tørr komma då. så her gjer eg dokk ein utfordring boys.

dersom det blir innflytningsfest tror eg at me må på IKEA og kjøpe et par ekstra stoler.


men nå har mangle me bare ei seng på det andre soverommet, så e me omtrent i mål. resten e bare dill og pynt som min kjære melde seg raskt ut av og det e heilt ok for meg.


2 kommentarer:

Goats City sa...

Ka du ikkje fatte her egentlig??? hehehe

Som mulig fremtidig coach for geitene så seie eg at mange stille på denne festen! ei ekta geit seie aldri neitakk te et glass med varme melk! :)

tid e dette?

Unknown sa...

me vett isje heilt ennå når me ska ha det, må finna ei helg som passe både for meg å han, blir nok garantert uti mars eingang..