fredag 6. mars 2009

på jaktmarkene.... ette sponsorer

nå e det sånn at me får rykka opp t eliteserien dersom me vil, men me mangle 25 000kr for at budsjettet for neste år skal gå i boks.. så i dag har eg brukt dagen t å headhunta sponsora på nettet, men det e isje så lett har eg fonne ut. dersom nogen vett om nogen som vil sponsa ein smilandes gjeng med seriøse jenter så e det kjempe om dokk tar kontakt med meg..

har fonne ut at eg har kjempe lyst å spele i eliten, eg vil visa alle som isje har troå at me faktisk har noge der å gjør, eg tror nok at me kan tapa en del, men det e ein del av sjarmen. eg tror at laget e så pass godt samensveisa at det isje bør ha noge å sei, men eg tror nok at me komme t å kjenna nivået på kroppen. glede meg allerde!!

for å bruka reklamen på tv" idrett er ikke alt, bare nesten"

så pliss pliss ta kontakt viss dokk vett om nogen som e interreserte!!

3 kommentarer:

Goats City sa...

Ein ting gjelde så eg har skreve på lye sine sider.

Det dåkker MÅ ha fokus på e - ka kan dåkker gi tebage??? "ingen" bryr seg om et flagg i lyehallen.

"what's in it for me" e vertfall den tanken me kjøre på for tiden når pengene sitte lengre inne.

Å me har ikkje snørt igjen sekken, men det må generere någe på et vis. unntakene e selvsagt ein onkel, bekjent osv..då e det litt annerledes.

Lykke te i jakten!! :)

blir det elite, ska goats-city.blogspot.no bli din sponsor?

Henriette og Andreas sa...

du e hjertleg velkomen t å sponsa meg, det e nesten som eg kreve at du ska sponsa meg! hihi!

Henriette og Andreas sa...

åå by the way, me gjer jo seff noge t bage, me kan stilla opp på fotosession og sånt! haha..