torsdag 19. februar 2009

flinke gutt...

Fantastisk eg kunne nesten isje tro mine egne øyne når eg kom hjem fra skolen i går, Andreas hadde rydda og vaska både stue og kjøkken, va mektig imponert selv om det nogen plasser e litt klisset på golvet itte han klarte å søla ut sånn la blomsten leve pulver på golvet. (ja, eg fekk blomster t valentines ;) han kan når han vil, problemet hans e bare det kjente sitatet "i morgon i morgon men itje i dag, nei i dag nei i dag gjer eg itje det slag". nogen ganger tror eg han følge dette slavisk!
men anyhow, han har vert flinke.. så han har fått sitt første smilefjes på kjøleskapet..;)
love you baby!


1 kommentar:

Goats City sa...

Me følge utviklingen te solas stysste flødepus å føye oss inn i rekke av gratulanter med smilefjes te MikalSSon! :)

ikkje bry deg om han pese litt, forsett å oppdater på hans innsats.