onsdag 25. februar 2009

sinte

I dag sko meg å andreas egentlig opp å stå på ski, men når me våkna tili så va det heilt sykt dårligt ver så me droppa det og fant ut av me heller sko dra og klatre. det viste seg at selv om eg har brattkortet så va eg viss isje flinke nok t å klatra. hadde lyst å kringlevri han mannen så va der. eg forsto det på en måte, for han va bekymra for sikkerheten, men eg har alltid gjort det på denne måten. sikringå va greie og taue va skikkeli festa, men det va viss isje godt nokk for han. eg kjente det brant innvending. arrrggg.... så nå holle eg på å gjør research sånn at eg kan få fornya brattkortet uten noge mer trøbbel. Det e jo forskjellig utstyr fra plass t plass e sje alltid like lett. men men.. drid i han..

I går hadde me super trening, masse teknikk og skuddøvelser.. very nice, hadde til å me en gjest på trening, ennå kjekkare. ;)
glede meg t trening i mårå...

å nå kom seff solå fram fra under skyene

1 kommentar:

Goats City sa...

måsje masa på gjestespelerne dine vett du....! no no no