onsdag 18. februar 2009

skole drid


off, denne ukå har så abselutt isje vert bra for meg, mandag makta eg isje stå opp, tirsdag har me bare et møkka fag så det makta eg heller isje, men i dag av alle dager så e eg på skolen...fantastisk.. har egentlig bare to timer med bedriftsøkonomi, egentlig ganske kjedelig, men klokkå 5 har eg forelesning igjen, med studiepoeng for verv. egnetlig ganske kjedelig det og, men eg får tross alt 10 studiepoeng uten å ha en eksamen. ska bare skrive et lite essay på ca. 3000 år. satse på det går greit, fekk lov å velge akkurat ka me ville skrive om så lenge det handla om demokrati. så eg bestemte meg for å skrive om idrett og demokrati og om det virkelig e sånn at idretten e for alle.. for dersom den isje e det så e d jo isje noge demokrati.. ska legge ut litt av det når eg komme litt videre.


eg glede meg sånn t i mårå, då komme omid fra oslo t uis og ska ha foredrag om robotikk og intelligente systemer. han e heilt råe, isje nogen kjedelige foreleser han nei. eg tror der blir ca. 150 stk som komme å eg ska holde velkomst tale.... skummelt!!! ette på ska me t folken og drikka litt øl, det blir nammeligt!! ;)

Ingen kommentarer: