mandag 16. februar 2009

Frustrasjon...

I dag e eg det slakkaste mennesket eg kjenne, orka bare isje å stå opp å gå på skolen i dag, fant ut at eg like så godt kan ver her hjemma og gjør de same oppgavene som eg hadde gjort på skolen.

Men det som e opphavet t min frustrasjon hette Andreas Mikalsen. han har vel kansje alltid vert litt bortskjemte og d e forsåvidt greit det. MEN.. han e sje så flinke t å rydda å vaska siden han omtrent aldri har jort det så tror han tydligvis at oppvasken vaske seg sjøl- så i dag har eg lagt ei to do list og så ska eg laga et diagramm der han får smilefjes når han har vert flinke.. eg håpe dette e me på å motivere han litt hvertfall. når han har fått 10 smilefjes så får han ein liten overaskelse. overaskelsene vett eg isje heilt ennå, men eg ska nokk komme på noge smart itte kvert...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du kul blogg detta hær :)
Hoppas de går bra med uppvasket :)

Goats City sa...

Hahahaahah...eg digge at du henge ut Mikalsson litt :) forsett med det Henriette!

eg vett ka mikalsson vil ha, vett du? "alle ska må få"

Henriette og Andreas sa...

cecilia; takk for det. kjekt å fylle me på din blogg og...

biggamist; fikk isje akkurat goe tonen når eg kom hjem å han hadde lest dette nei..;9