onsdag 17. september 2008

Traveling 2008

Det finnes så utrolig mange pene steder i verden, og jeg har lyst å dra til dem alle. klarer ikke å bestemme meg for hvor jeg vil og hva jeg vil gjøre, men uansett så vil jeg reise. Jeg har jo fått den perfekte jobb som gir meg muligheter jeg ellers ikke hadde hatt.


SVEITS var den første turen i år 2008, skulle ønske jeg dro der under andre omstendigheter enn bortfallet av Elianne. (sjønne jentå mi)

MEXICO var den andre turen i år, og det var helt totalt fantastisk! hele turen stod til alle forventningene jeg har hatt. skal legge ut noen bilder, men for dere som lurer så ligger der en del bilder ute på facebook.

Jeg har noen planer for året som kommer, først av alt så skal jeg en tur til
BEIJING. der har jeg tenkt å være smart og kjøpe masse julegaver slik at alle blir glade og fornøyde, så har jeg hørt rykter om at burton har en outlet der. å det kan bli farlig! men ellers vil jeg også oppleve hvordan det er å være i kina med alle de menneskene rundt meg. men hoved grunnen er så abselutt shopping, til nå tror jeg at jeg har overtalt helene og heidrun til å være med. kansje mona drister seg å blir med hun også! ;O)

andre turen blir til LONDON, der skal fam. mikalsen med følge se fotball kamp, og jeg skal shoppe! så har vi jo fått tak i grand prix generalen jostein pedersen som skal ha guidet tur med oss. hihi, kan og blir nok veldig veldig morsomt. jeg kan vel kalle meg den mest bereiste av den familien der, så blir morsomt å se hvordan det skal gå..

har jo lovet min familie i SVEITS og komme på besøk til dem i vinter, gleder meg til dette, visst vi får det til.

begynner å lure på når jeg skal få tid å gå på skole, spille innebandy og være med andreas mellom alt dette, men alt går bare jeg vil det nok. emm, håper jeg! ;)

Ingen kommentarer: