torsdag 18. september 2008

Boring

Nå sitte eg her hjemma, har akkurat komt meg hjem fra skolen og burde i utgangspunktet lest litt boring, det e det sykaste faget eg har i år. profesoren har heile 5(??!!) doktorgrader, han snakke som om me sko ver eksperter på same nivå som han! me har ingen pensum bøker i dette faget, men i stedet for har han lagt et kompendium på et par hundre sider, der eg forstår omtrent aent kver ord, viss eg e så heldige! æsj, eg håpe virkelig det blir bedre utover året! sikkert 1 uka før eksamen! ;)

Som regel så benytte eg timane i boring t å gjør noge så fjortiss som å spela på mobilen, noge som fra tid t annen kan ver ganske så kjekt men e jo ganske kjedelig i lengden og ganske teit når eg fyst e i timen så burde eg jo for guds skyld kunne klare å fylle med-

men neida, ikke denne jenta!