lørdag 20. september 2008

mamma mia

på fredag jekk meg å helene oss ein tur på kino, tenkte det sko bli koselig med litt chick flick. me endte opp me å se mamma mia. når den starta tenkte eg at gørrr, ska de BARE synga heile filmen... men positivt overaska blei eg for den va kjempe kjekke, sang masse ABBA sanger å egnetlig bare koste oss. eg vil veldi veldig gjerne bo på ei gresk øy når eg blir gammale. å eg ska hvertfall ha utdrikningslag der nede, (ska bare bli rike fyst)

for alle jenter som isje har sett denne, gå å se den! å for alle gutter som alltid har vert misunnelige på Pierce Brosnan, gå å le dokk skakk i hel.

Lørdag: I dag har eg spelt årets fyste innebandykamp, skam herligt å komma igang ijenn, laget mitt vant heile 10-0 (!!!) over det andre lye laget. meget kjekt å vinna så pass mye. Meg og Kristin lagte dagens fyste mål 00.06 min uti 1 perioden. trodde egetnlig isje det va mulig å scora itte så liten tid, men det jekk fint det! i kveld ska eg på PELLE fest, regne med det blir et kalas uten videre!


have a nice evening

Ingen kommentarer: