søndag 21. september 2008

Det harde liv som sola supporter


For di som tilfeldigvis går innom denne bloggen og isje vett at eg e samen me ein innbandy speler, nå vet dokk det. Eg e nesten påtvunget t å heia me sola, men det e jo ganske greit og, hvertfall de gangene de vinne. I dag spelte sola mot sagene i åsenhallen, eg va selfølgeli tilstede, om kansje isje heilt tilstede mentalt, så va eg der fysisk. å eg vil så gjerna at sola ska vinna for då får eg ein blie og snille gutt hjem igjen, å det e masse kjekkare enn ein gutt som sutre og klage over kver minste lille ting. så HEIA SOLA GOATS!


for andre som e interesserte så e hjemma siå t sola goats: http://www.goats-city.blogspot.com/ sikkert verdens mest useriøse nettsted for et lag! ;)


innebandy miljøet i rogaland e så lite at alle kjenne alle, å det sje stress og snakka me nogen. Mitt problem derimot e at eg blir sykt provoserte når folk snakke drid om min kjære. eg tror folk vett det og, og derfor bare gjør det for å plaga. i dag så har eg fått så mange "kallenavn" på Andreas, kyllingen og burgeren gjekk igjen for det mesta. vett sje ka eg ska sei eg, av å t tenke eg bare aiaia, så misunnelige de e:


innebandy e kjempe kjekt, trives enormt godt i miljøet og har blitt kjent me masse nye folk (har ingeting med at eg har spelt på alle lag- sola å gjør altså;)


så for alle interesserte bare ta kontakt!


adios

1 kommentar:

Goats City sa...

takk for at du gir reklame for bloggen min frøken :)

ka e e-posten din, eg ska senda deg et intervju! legg det inn på goats-city!

e vel ikkje mikalsen så får gjennomgå mest vil eg tro??