onsdag 24. september 2008

sykhet

I dag e eg syke, av å t kan det faktisk ver litt kjekt å ver syke, du kan krølla deg samen under dynå og isje snakke me nogen. men akkurat i dag e det den mest fantastiske dagen her hjemma, helst ville eg dratt på fjellet og gått tur og nøte det fina veret! men heldigvis har me ein terasse som eg i skrivende stund sitte ute på! Andreas e sje så flinke me meg når eg e syke, han like helst at eg jør ting for han så då for eg liksom isje heilt tid t å syns synd på meg sjøl, merkelige greier. for når han e syke så e det ingen skam å ligge på sofaen heile dagen og syta! hmm,, tror eg må gjør noge me det der.

Positive sider med å ver syke e at eg får gjort ein del her hjemma, reise jo t kina 16.okt så må komma igang me visum søknad og masse aent drid greier. har fått jort litt termodynamikk...dvs. skreve av fasiten, men lere jo av det og! ;)

Som ein liten kommentar til alle som har lest intervjuet me meg på goats city! mye mye av det e kødd, eg håpe alle oppfatte det på den måten, men jammen ska det bli morsomt å ha matningsdalen som dommer igjen. (ber om at han isje har lest bloggen)

ka skjer me norge, e jo 16 grader i slutten av september, fatte ingenting, som regel så har det jo regna i 4 mnd i strekk allerede, men isje i år nei. tror at resten av 2008 blir magi eg!

adios

Ingen kommentarer: