onsdag 17. september 2008

Beijing


Nå e det isje mindre en ein mnd t meg å Heidrun sette nasen mot beijing, me stresse ennå litt me å få alt t å gå opp, ka e egentlig cluet me å måtte ha visum, blærk, e noge herk heile greiene.
må skaffe så masse info som me kan om alt mulig, e plagsomt vanskelig!

men sett vekk i fra at det e litt stress akkurat nå så blir det nok bra når me komme ned der, eg har jo faktisk klart å spare en del penger t me reise å det e jo heilt psyko etter som eg e heilt sykt flinke t å bruka opp penger på drid. glede meg t å bruka opp alt på shopping av diverse.

planen e at me ska reisa ned me bare håndbagasje, å kjøpa abselutt alt me trenge der nede. selfølgeli utenom shoppingen så har me jo og noen planer. me ska ver litt kulturelle og; dvs ; me ska se den kinesiske mur (must) og vandre litt på den, se den himmelske fredsplass (så me kan sei been there done that) og som det idretts menneske eg e så ska eg selfølgeli en tur innom gjøkeredet og sjekka det ut! ser jo heilt sykt ut!

adios amigos

Ingen kommentarer: