fredag 26. september 2008

HELG igjen!

Nå va det endeli helg igjen, føle ukene bare flyr avgårde. Men eg super gode samvittighet i dag;har jort ferdig 2 obligatoriske innleveringer og følte at eg forstod litt hvertfall. Denne helgen ska eg hvertfall nyta maximalt.

Fredag e kjereste dagen t meg å Andreas, e så vidt eg ser han i løpet av ukene, han trene, eg trene, han trene, eg og han trene å så e det fredag e heilt sykt at me i det heile tatt har tid t å ver kjerester. Me lage oss ein goe middag, ser senkveld og golden goal og så legge me oss. e egentlig heilt deiligt.

Lørdag denne helgen ska eg sova lenge og på jobb fra 1-6, godt å tjena litt penger og. på kvelden ska eg susa utover t silje der me ska ha lagfest me snop og div. tv-spill! glede meg masse t å spela wii! egentlig sko eg jo spela kamp og denne dagen men som tidligare innlegg seie så utsatte det andre laget kampen! arrg..

Søndag ska andreas t oslo der goats ska spela kamp mot min gamle klubb Tunet, glede meg t å få resultatene men sko ønskt eg kunne blitt med! så ska eg ein liten mini tur innom jobb denne dagen og!

og snipp snapp snute så va den helgå ute;

Ingen kommentarer: