onsdag 17. september 2008

Petroleum 2.år

Då va skolen i gang igjen, å ska sei det va ganske heftig å starta igjen. Eg kom hjem ein dag for seint så va det rett på skolen me forelesninger fra 8 t 6!! det e heilt sykt. den dagen e den verste i heile ukå, eg står opp tidlig, komme meg på skolen e på skolen t 6 og drar derfra og rett på trening! å resten av ukå består egnetlig bare av å jobba me masse lekser som du føle du aldri komme a jour med, men det e vell sånt studietiden skal ver eller??

eg har jo og blitt økonomi ansvarlig i NITO, å det e faktisk ganske kjekt, me e ein goe gjeng som finne på masse skoy samen, blir kjekt dette året me masse arrangement me ska laga t!

petroleums faget blir egnetlig bare mer og mer interresant, selv om det e sykt mye å gjøre.

dagene mine går som regel sånn som dette;
  • mandag; skole
  • tirsdag; skole 8-6, trening på lye, hjemme kl. 9.30 å rett i seng
  • onsdag; skole 8-2, middag t andreas
  • torsdag; skole, trening
  • fredag; skole, kose kveld
  • lørdag; kamp? eller jobb
  • søndag; kamp? eller jobb

av å t kjenne eg at eg vil bare gjemma meg under dynå å helst isje gjør nogen ting, bare lese litt og slakkan, aller helst ver ute å surfe!

hasta la vista

Ingen kommentarer: