mandag 8. november 2010

Saan Gaar No Dagan...

Daa va eg tilbake til virkeligheten ennaa en gang, en ny uke har allerede begynnt og jeg har abselutt ingenting aa gjore for tiden. Alt utstyret vi har hatt i yarden har blitt shippet ut og gjort klart til jobb, mens jeg er fremdeles stuck paa kontoret. Forstaar ikke helt tankegangen bak aa sende meg til denne plassen naar jeg ikke faar dra offshore for aa gjore en jobb og generere penger.. men saann er det vell bare av og til. Naa ser det ut som om jeg enten drar offshore denne uken eller den 19 nov.

Helgene gaar saa alt for fort, fredagskvelden dro jeg og Steven og den russiske mafiaen til Kuantan for aa spise og feste litt. Hadde det veldig koselig og motte "kjeresten" til Steven. En veldig koselig jente, og det var utrolig kjekt aa snakke med noen jenter paa byen. Kvelden virket saa alt for kort. Lordag avtalte vi at vi ikke gadd aa dra til KL saa vi leide bil og reiste til Kuantan igjen. Tilbrakte dagen paa et kjopesenter, kjopte meg litt klaer og litt serier saa jeg kan faa kveldene til aa gaa. Paa kvelden gikk vi paa kino, ufattelig daarlig film, men kjekt aa gjore noe annet.

I gaar var jeg verdens slakkeste jente, jeg gikk ikke engang ut for aa spise. Lagte meg et ostesmorbrod og la meg til aa lese litt. Sovnet naar klokken var 9! hurra for aa ha et liv!

Saa saann gaar no dagan...

Ingen kommentarer: