torsdag 4. november 2010

My ABC...

Siden jeg er litt hermegaas saa stjeler jeg en ide fra Mona.

A for Andreas. Han er den personen jeg vil tilbringe resten av livet mitt med, han er det flotteste mennesket jeg vet om, han er min bestevenn, elsker og alt du kan onske deg av en person. Og best av alt han er MIN!



B for Bringsvor. Min herlige familie som alltid er der for meg, en familie jeg kan stole paa i alle sammenhenger og som orker aa hore paa maset mitt.



C for chances. ta alle sjanser du kan naar du kan, du lever bare en gang. Du kan nok gaa paa noen smeller en gang iblant. Men om du ikke prover det ut naa, naar vil du..?

D for Dreams. Har nokk alltid hatt litt store drommer, men jeg liker aa ha noe aa strekke meg etter. En gang i fremtiden er nok drommen min aa leve et rolig liv sammen med gode venner og familie, men akkurat naa er drommen aa utforske saa mye av verden og det den har aa by paa.

E for Elianne. Mitt kjaere soskenbarn som ikke lenger er med oss, men som jeg vet er der oppe og passer paa meg og resten av familien. Min guardian angel


F for Fredag. Den beste dagen i uken siden det er fridag i morgen, men ogsaa den kjedeligste da dagen gaar saa alt for sent.

G for gal. Mange mente jeg var gal i hodet naar jeg hoppet paa denne sjansen. Jeg kan vaere litt enig med dere. Men jeg laerer utrolig mye om meg selv for hver dag som gaar, og det er faktisk ganske deiligt aa vite at jeg kan starte om igjen hvor som helst og naar som helst.

H for Hage. En dag skal jeg ha min egen hage som jeg kan pynte i og gjore hva jeg vil med.



I for Innebandy. savner innebandyen noe helt vanvittig for tiden, savner definitivt laget og de gode samtalene for, under og etter trening.



J for Jente. Jeg skulle onske jeg kunne vaere litt mer jentete av og til, kunne gaa paa hoye heler og kle meg i de flotteste antrekkene. Jeg vil veldig gjerne bli den damen/kvinnen/ jenta som har oppnaadd noe med livet sitt.

K for Kemaman. Mitt tilholdsted for tiden, her tilbringer jeg dagene for det meste paa jobb, men ogsaa med aa ha det saa goy som jeg kan.

L for Love. Hva hadde vell livet hvert uten kjaerlighet


M for Mikalsen. Min andre familie, tar meg med paa gode turer naar jeg er hjemme og er der alltid om det er noe jeg trenger.

N for Natt. Jeg elsker folsen av aa gaa aa legge seg naar jeg vet at jeg har hatt en god dag. Nettene er det beste som finnes enten du er vaaken eller sover. Stjerene som blinker der oppe faar meg til aa fole meg som en del av noe mye storre.


O for One tree hill. Har saa utrolig lyst paa de nye episodene, elsker denne tvserien

P for Pizza. Savner min hjemmelagede pizza noe helt sykt. Skulle onske jeg hadde faat tak i alle ingredienser saa skulle jeg laget meg den beste pizzaen ever.

Q for Queen. Hva skulle jeg ikke gjort for aa kunne folt meg som dronning for en dag, haaret mitt staar til alle kanter, kroppen min er sliten og jeg kjenner at jeg trenger en shopping tur med mine venninner. En heldag med frisor, spa, shopping og god mat og vin hadde abselutt ikke hvert meg i mot.

R for Rot. Jeg prover alt jeg kan aa vere flink til aa rydde etter meg, men det er ikke alltid like lett. Har funnet ut naar jeg naa har en maid som driver aa flytter rundt paa tingene mine maa jeg virkelig sjerpe meg.

S for Schlumberger. Min nye arbeidsgiver, gir meg mange utfordringer som jeg haaper jeg klarer og fikse.

T for Tro. Hadde jeg ikke hatt troen paa at jeg og Andreas skulle klare aa vaere vekke fra hverandre hadde jeg nok aldri gjort dette. Tro paa andre maatter ogsaa er aa tro at der er noen som passer paa meg uansett hvilke situasjoner jeg roter meg opp i.




U for uteliv. Jeg elsker aa gaa lange turer med venner og famile, kjenne vinden blaase i ansiktet og kjenne den friske luften.


V for Venner. Venner er det beste som fins, og jeg er saa utrolig glad for at jeg har dere alle sammen. Dere har alle stottet meg noe helt enormt naar jeg hadde det toft den forste tiden her nede. Gjennom hele livet har jeg hatt dere til aa stotte meg paa, til og fortelle alt jeg mener og foler. Dere er alltid aerlige aa det elsker jeg dere for. Mange nye og mange gamle!

W for Work. Dagene mine bestaar stort sett i jobb, men det er kjempe kjekt saa jeg klager ikke. (ennaa)

X or X-mas. Jeg elsker jul, ohh jul med din glede. Selv om denne julen blir litt anderledes faar jeg hvertfall tilbragt den med min utkaarede.


Y for YES. Jeg ser vell paa meg selv som et ganske yes menneske, synes det er vanskelig aa si nei til ting dersom jeg ikke har en god unnskjuldning. Men paa grunn av dette har jeg ogsaa faatt blitt kjent med mange mennesker som jeg aldri hadde trodd jeg skulle bli kjent med.

Z for Zuwarnim. Som var den forste som kom bort til meg paa jobb og sa at gjorde en god jobb. Han er den personen som hjelper meg naar jeg ikke har peiling paa hydrauliske systemer.

2 kommentarer:

trine sa...

http://www.tv-dome.net/?s=one+tree+hill

her haar du de nyaste episodane fra den nye sesong 8 :))

komme ut nye itte som de går i usa!



håpe du har det fint der nere :)
me savne deg på innebandyen og!

Henriette og Andreas sa...

DU E BEST TRINE!!!!! :)