mandag 15. november 2010

Nye Bilder

Malaysisk dessert, hmm, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare den, det gronne paa toppen er noe mel greier, saa er det masse knust is, kokosmelk og rode bonner.. meget spesielt men faktisk ikke ekkelt.
Dro til Kuantan med Steven og den russiske mafiaen. Koselig kveld med god mat og drikke.

Meg og datteren t KaIda. Paa ein hyggelige malaysiske aften. Maten va litt spicy for min smak men det va ganske godt for det om.



aajada, eg har faktisk begynt aa lige ein versjon av sushi som hette sashimi. Faktisk utrolig godt, gjerne det at det va norsk laks som gjore at det va ekstra godt, isje godt aa sei.

Utsikten fra Basen. To plattformer som er strandet utenfor, pleier aa dromme meg vekk og tenke at jeg faktisk er offshore (noe jeg ikke er...)

3 kommentarer:

Fru N sa...

Det ser godt ut :) Tenker du teller dager til du får besøk nå!

Mona sa...

Så brun og fin du e blitt! :)

Henriette og Andreas sa...

takker.. har sje hatt saa mye tid aa ligge paa stranna, men fargen komme seg.. glede meg t aa komme hjem t norge t vinteren og show it off.. hehe