mandag 22. november 2010

Julegaver Til Meg...

Jeg er shopping syk, det klor i baade armer og ben etter aa faa dra en plass aa handle julegaver men ogsaa fylle opp litt mer av klesskapet mitt. Det finnes ganske mye aa onske seg til jul, men dette er hvertfall den lille onskelisten min. Dette innlegget er faktis til aere for Andreas saa han vet hva jeg onsker meg...

Nr.1 - vaffeljern fra moods of norway. Nei, dere trenger ikke aa sende det ned til meg, men det er seriost det kuleste vaffeljernet jeg har sett i hele mitt liv. I tillegg mente mitt soskenbarn at vafflene smakte saaaaaa mye bedre naar de var formet som en traktor! Men alt fra moods of norway er onskelig, jeg lover aa "show it off" naar jeg faar sjansen her nede. STOLT nordmann!






Nr.2 - Bluser av diverse slag som jeg har tenkt aa ha paa meg naar jeg skal bli buisness woman igjen. 10 uker i Abu Dhabi med buisness klaer jeg ikke har. Godt de har zara der, blir nok litt greit med shopping men er lov aa onske seg..

Nr.3 - Jeg savner bik bok og H&M kjempe mye, derfor onsker jeg meg denne flotte kjolen fra bikbok. JATAKK

Nr.3 - noe jeg virkelig trenger mer av er sportsbher, og de kan godt vaere rosa


Nr.4 - ingredienser til taco! jeg er utrolig taco syk, det jeg trenger er tortilla og krydder.. NAM!

Nr. 5 HJEM
Det er vanskelig aa onske seg noe til jul, naar det eneste jeg egentlig onsker meg er aa vaere hjemme og feire jul med venner og familie. Jeg onsker aa vaakne opp paa julemorningen i armene til min kjaere, staa opp tidlig for aa ta paa koseklaer og se disney jul og tre notter til askepott.. Jeg onsker at jeg kunne spise pinnekjott og kose meg sammen med Mamma, Pappa og Erlend. Gaa i kirken og hore paa julegudstjenesten og hore korpset spille julesanger.. NOEN SOM VIL BRINGE MEG HJEM?? aaa, kjenner jeg faar klump i halsen bare av aa tenke paa aa tilbringe jul alene paa denne plassen.

3 kommentarer:

Silje S sa...

Vaffeljernå e forløpig utsolgt hos oss:( ...men det komme mer;)

Heidrun sa...

Vafferjernå e utsolgt fordi Silje tok alle;)

Henriette og Andreas sa...

hehe, true so true!! :)