søndag 21. november 2010

Drid Og De...

Ganske greit sliten naa av aa ikke ha noen ting aa gjore paa jobb, sitter aa leser og forbereder meg til eksamenen jeg skal ha for jeg drar paa skolen, men det er liksom ikke helt super kjekt. Vi er bare omtrent 1o stk som er stuck her paa kontoret. Alle andre er offshore noe jeg virkelig skulle onske jeg ogsaa var. Det som er drit, er at jeg sitter aa venter paa aa faa dra paa en jobb, den blir forsinket forsinket og forsinket aa naa blir vi ikke ferdige med jobben for Andreas kommer ned her. AA det er ikke kult i det hele tatt.. Provde aa snakke me manageren min om det, han mente vi maatte forandre billetten. Provde aa forklare at vi har kjopt den billigste billetten vi kunne finne og at det koster penger aa forandre den. Det ville han ikke hore paa selv om han har lovet meg at jeg skulle vaere hjemme naar Andreas kom ned. Saa naa er jeg greit sint og frustrert. I tillegg mangler det masse saker (ENNAA) i huset mitt, saann som vaskemaskin. Jeg har ventet paa den i nesten 2 uker aa begynner aa bli rimelig frustert i tillegg har jeg ikke TV noe som nesten er verre. For det er ikke den mest spennende plassen jeg bor paa, aa ha tv hadde hvertfall gjort at kveldene gikk litt fortere.

Begynner virkelig aa tenke paa om det er verdt aa vaere her nede naar det er saa mange ting jeg savner hjemme. Men paa den andre siden har jeg det veldig bra naar og saa lenge jeg er paa jobb. Trives veldig godt med denne typen jobb og jeg elsker det faktum aa kunne si at jeg jobber for Schlumberger. Men det gaar utover enn del ting. Andreas er ikke saa fornoyd med dette livet lenger. AA jeg maa nesten finne ut om jeg er villig til aa drite i nesten 5 aar av livet mitt for aa vaere her nede.... VANSKELIG!!!

Hadde uansett planer om om drikke meg helt vekk denne helgen, det klarte eg med glans sammen me Cesar, Iffah og Pablo!!! sjekk ut bildene

5 kommentarer:

Mona sa...

Vanskelige valg frøken Bringsvor! :) Men håbe uansett du tar det valget som gjør deg lykkeligast i lengden!!! :D

Unknown sa...

Gode søte Henriette!- Offameeeeg, eg tenke på, og føle med deg. Vanskelige valg ja.
Uansett ka du gjør, fremtiå e lys for deg. Bedriften som får deg e LUCKYLUCKY!
Håpe virkelig Andreas besøket ikkje krasje med jobb!! Stor klem!

Henriette og Andreas sa...

dokk e saa snille. Eg vett heilt erligt isje ka eg sko gjort om eg isje hadde dokk t aa horre paa sytet mitt! hehe..

joda, Andreas har nesten kansellert billetten saa det ser daarligt ut me besok t jul.. snufs..

Ann Iren sa...

du e flinke henriette som jer dette her. ønske deg bare lykke te med det du ende opp med. you go girl :)

Unknown sa...

Hm..ikkje gode nyheter det der nei. Ka om du plutselig finne en billig retur ticket;-);-).. Neida. Neste jul e uansett ikkje langt borte.:-*