fredag 24. september 2010

ny uke nye muligheter..

Nå har jeg flyttet på hotell, noe som alltid er veldig spennende de første dagene men som til syvende og sist blir veldig kjedelig.. Heldigvis har jeg bredbånd så jeg kan komme meg på nettet.
utenfor døren har jeg både strand og badebasseng, så har utnyttet det litt på kveldene.

Jeg har utrolig mye å gjør på jobb, noe jeg liker godt for da går dagene fort. Gutta har begynnt å snakke skikkelig med meg nå (de som kan snakke engelsk), og i morgen skal jeg faktisk på fest for å feire bursdagen til en av gutta. I tillegg er det integrert utdrikningslag for Irfan som skal gifte seg neste uke, å siden jeg er den eneste jenta her akkurat nå så har jeg blitt invitert til å bli med! GØY! :) Er også invitert i bryllupet neste uke, og da må jeg ha på meg tradisjonelle malaysiske klær, jeg er så heldig at jeg får låne det av Ejaan. (skal prøve å få tatt bilde av det)

Som dere sikkert har merket har det blitt en del forandringer i humøret mitt, og gå fra å være skikkelig utav seg til å nesten ha det gøy er en stor forandring. hehe..

mamma: jeg har funnet 2 butikker som selger tøy, skal prøve å få tatt bilde av det å sende til deg, så kan du velge hva du vil ha.

Ingen kommentarer: