torsdag 16. september 2010

første dag i Yarden med guttaboys

Hei igjen alle sammen.

I dag har jeg hatt min første skikkelige jobbe dag, det vil si at jeg har stått å sett på når gutta jobbet og prøvd å lære litt. Det er ganske mye å lære på veldig kort tid, men jeg trives ganske godt med det. Har ingenting å gjøre "hjemme" så at jobben er godt gjør det litt bedre. Har begynnt å lære meg litt av coiled tubing sjarangen men det er ganske mye å holde styr på. Akuratt nå vet jeg hva stripper, jacking frame, wellhead, injector head, dieselmotor og mye annet ser ut som.. :) hurra for praksis! Hadde tenkt ta bilde av hendene mine, for de var mega skittne etter en dag i Yarden, men jeg hadde selvfølgelig ikke kameraet mitt med.. I stedet legger jeg med noen bilder fra meg i den flotte Schlumberger uniformen! hehe.. (ps. jeg liker ikke å ta bilde av meg selv)

I helgen ser det ut som om det blir en tur til Kuala Lumpur, men bare kanskje. Da blir det shopping for alle penga, litt til meg å bursdagsgave til min kjære! synes ikke bilde av solbrentheten min var så bra, så her kommer et nytt..







1 kommentar:

Helene B. sa...

Du må fortsetta å blogga Henri, kjekt å fylla me på koss du har d dr nere og ka du drive på me! :)