mandag 9. august 2010

sommeren 2010

Denne sommeren har vært skikkelig rar, for første gang på alle mine år har jeg ikke vært i utlandet på sommerferie. Jeg og Andreas skulle egentlig en liten svipp tur til den billigste plassen vi kunne finne, men selvfølgelig når vi skulle reise var været helt j***. Så vi endte opp med å bruke sommerferien hjemme. Har egentlig vært ganske godt, da vi har shoppet, sovet lenge, sett masse filmer, festet og kost oss.

Nå kjenner jeg at jeg er klar til å reise å oppleve noe nytt, fikk se bilder av plattformen eg tydligvis ska jobbe på. (se bilde under) jeg har bare et ord for dette... OMG!!! Ikke akkurat Norsk standar nei.



plattformen Sotong A som me jobbe på, for å komme seg opp på plattformen brukes løftemekanismen som vises på det andre bildet.. og maten den fiskes fra kanten på plattformen og grilles.







1 kommentar:

Unknown sa...

Duuu, kanskje du ska sjekka kor mangen ord der e i "oh my god":) hehehe