onsdag 23. juni 2010

venter i spenning

Har fått tilbake den ene av mine eksamener i år, den gikk ikke kjempe bra, men jeg sto.! Har et stort problem når det kommer til å gjøre det bra på eksamener. Sliter med at jeg er så utrolig nervøs at jeg ikke får det skikkelig til, kjempe plagsomt og spesielt på et studium der "presset" for å gode karakterer er super stort.

venter fremdeles i spenning på de 2 siste resultatene mine for dette året, er nervepirrende da det står om jeg får jobb eller ikke. For dere som kanskje ikke har fått det med dere har jeg fått jobb som field engineer i Schlumberger (uttales: schlumberjee) og skal flytte til Malaysia i slutten av August.

Er inne å sjekker om resultatene har kommet hver dag, men har vel egentlig bare lyst å det overstått, enn E er alt jeg trenger.

Litt rart det der med karakterer, på vgs fikk jeg aldri karakterer under 3, nå når jeg har kommet på Universitetet ligger jeg generelt på C eller D, men også E'er har forekommet. For å disse karakterene sliter jeg meg nesten halvt i hel (føles hverfall slikt) men fremdeles er det bare gjennomsnittlig. Kanskje jeg faktisk ikke er flinkere enn gjennomsnittet. Har en egen teori om at dersom jeg hadde hatt muntlig eksamen i alle fagene kunne jeg karret til meg flere gode resultater ettersom jeg aldri har hatt problemer med å åpne munnen! ;)

Ingen kommentarer: