søndag 15. august 2010

EN FANTASTISK HELG

Denne helgen har vært helt fantastisk. For det første tror jeg aldri jeg har svettet så mye foran så mange folk, for det andre har jeg startet min karriere som innebandy keeper for det tredje har jeg aldri blitt bit i kinnet før.

har spillt innebandy i vågen i Stavanger. Kan med hånden på hjertet si at det aldri har vært så gøy som i år. Laget mitt Vuvuzela kom helt til finalen hvor vi tapt
Helgen har vært som dere ser fullt med trening, men ikke hvilken som helst trening. Vi e som det sang etter. Men det var min aller første finale kamp i EOC så det var utrolig kjekt. Vi spilte to kamper på fredagen en mot Kremen og en mot Smilefjes. Kremen var som alltid fullspekket toppet lag, men vi klarte å dra kampen i land. Kampen mot smilefjes var spennede (dog ikke resultat messig), Trine Selvikvåg vridde kneet og måtte kjøres til legevakten så kampen sluttet 5min før tiden. Til dere som lurer, det går etter forholdene bra med Trine.


Lørdagen startet også veldig bra for Vuvuzela sin del, vi headhuntet Maren Tønnesen (sola) og Ingvild (hommersåk) som keepere de to første matchene, etter dette måtte jeg ta en runde i mål og Kristin Ødegård. La oss si det slik at vi ikke akkurat har noe å gjør i et innebandy mål. Men artig var det og vi vant for det om. ;) Etter å ha spillt 4 matcher på lørdags formiddag kom vi oss videre til semifinale og til slutt finalen. Meget kjekt.




Etter alle kamper va unnagjort ble Kristin og Ann Iren med hjem til meg og Andreas, det vil si etter vi hadde handlet 4 stk grandiser og brus.. etter dette dro vi til popstjernen Silje Katrine og hadde et kjempe kjekt voirspeil før vi dro videre på banketten. Banketten besto for det meste av drita fulle folk som ikke helt viste hva de skulle gjøre med seg selv, men jo mer morsomt er det jo for oss andre.


Kvelden ble avsluttet med en taxi tur, hvor jeg kom på at jeg hadde glemt husnøkklene på voirspeilet så vi måtte bryte oss inn i vår egen leilighet.. offa meg.. ;) Men Andreas godtok unnskyldningen min. ;) snille kjeresten min





Ingen kommentarer: