fredag 13. august 2010

SAVN....

Er ganske mange ting jeg kommer til å savne når jeg reiser avgårde til det store utlandet. Her kommer en liten liste, resten av innleggene senere kommer nok for det meste til å handle om akkurat disse savnene.
  • Andreas, min kjæreste gjennom snart 4 1/2 år
  • Mamma, Pappa og Broderen
  • Innebandy (men har funnet lag der nede.. jippi)
  • Vennene mine, som gidde å høre på maset mitt
  • Grovbrød, det savner jeg uansett hvor i verden jeg reiser.

Alle jeg har snakket med sier at det er nå livet starter, blir utrolig rart å reise fra alt kjent, til en ukjent plass, med nye mennesker og nytt arbeid. Men alt går viss jeg bare konsentrerer meg. Er veldig forberedt på at det kommer til å bli steintøft å klare å opprettholde kontakten med alle. Takk og lov for skype.

En annen ting jeg pleier å savne når jeg reiser avgårde er å snakke Norsk, selv om jeg snakker engelsk relativt godt så er det vanskelig å gå lenge uten å si rrrrrrr...;)

Men uansett, nå er jeg ganske reisesyke og gleder meg til å komme avgårde, men ikke til å forlate alt det jeg kommer til å savne.

Ingen kommentarer: