fredag 6. mars 2009

3 ÅR!!!!!



sykt sykt sykt, eg har vært samen me Andreas 3år i mårå, fredag den 13. eg e heilt imponerte over at han har holdt ut me humørsvingningene mine,kjeftingå å slakkheten. for di som isje vett koss meg å andreas møttes, så tenkte eg det va på tide å fortella historien.


det forholde seg sånn at eg flytta t oslo for å spela innebandy for Tunet, mens Andreas faktisk bare befant seg 30min onna meg, nærmere bestemt lillestrøm, ette eg hadde vert i oslo ein måneds tid fant eg ut at eg trengte litt påfylling me stavanger dialekt, så eg søkte 1881 "tlf andreas mikalsen, sola" å eg fekk nummeret hans (ja, vett, flaut) så eg sendte han ein melding, men heilt ærligt så trodde eg han hadde dama på det punktet. men eg trengte jo bare ein venn så det va sje noge stress. men han svarte og eg svarte men han svarte isje igjen. så eg tenkte at neehh han e vell isje interreserte, men der tok eg jammen feil. ei uka itte på va eg på fest og fekk plutselig ein melding av han, eg va litt fodle og han va litt fodle så eg fant ut at eg va litt keen alikavell, sende han ein melding me "du e diig" og han skreiv "nei, eg syns du e diig" .. (ler litt for meg sjøl) så va det gjort, så lett på tråden e eg.!!


men uansett, eg elske han gutten min, så eg vil gratulere han me dagen, du får ein overaskelse når du komme hjem!

1 kommentar:

Goats City sa...

Dåkker e søde åg!!

Mikalsson har fortalt ein aen versjon...magisk :)

Gratulere så masse med 3 års dagen!!

El biggahino (eller kjærleiksguden om dåkker vil)