fredag 6. mars 2009

Helg, Lacross og eg har vært flinke

Eg merka det allerde når eg gjekk på barnaskolen at eg va enormt dårlige t å finna på overskrifter, når eg sko skriva stiler blei eg sittanes lengst me å finne ut ka i alle dager eg sko kalle den. eg kjenne at eg begynne å krypa t bage t gamle dager med denne bloggen, slite maks me å finne spennendes overskrifter, sånn at folk faktisk har lyst å lesa videre.. jaja, e sje alltid så lett.

men uansett, nå e det helg igjen og eg blei "tvungen" t å sitta å se litt på lacross.. fy søren for en rare sport, vett mange kansje seie det sama om innebandy, men halleluja, de ser jo heilt syke ut. kem har vell lyst å se på mannfolk som springe rondt me masse beskyttelse på overkroppen og noen spinkle bein under..men at damer vil spela den syke sporten e ennå sykere.

kem vil vel se ut sånn som dette...

når du kan se ut sånn som dette..åå,ja, bare sjekk ut leggmusklane..

haha, men ellers så siden eg seie i overskriften at eg har vert så flinke i dag så meinte eg det og, eg har faktisk vaska og rydda badet og gangen. å det e faktisk ein deilige følelse når eg fyst har fått fingen ut.

men nå e det faktisk helg og Andreas stikke av på mandag men det stoppe meg nok isje. i kveld ska eg ein liten tur t helene og spisa nam mat og se film, i mårå blir det party me laget her hjemma, så eg måtte kaste ut andreas for en kveld. han har nok litt godt av det. men helgene går alt for fort å eg begynne å få panic for et par fag på skolen som eg har vært slakke med, fatte isje kossen eg ska klara og komme meg gjenom dette året uten nogen stryk men men, får nesten ta det som det komme. viss det e nogen som føle for å ver min lærer så må de gi beskjed..! eg trenge nokk sterkt en motivator, har ein motivator i innebandyen den jobben tar min kjære seg av, men trenge det på skolen og!! HJELP!!;)

1 kommentar:

Goats City sa...

Ja, eg kommentere litt vel mye her. MEN, ikkje kødd med lacross! Det e jo steinkult..meg å mikalsen snakte om det her om dagen :)

ka så ser dummast ut bandy vs lacross? jaja...