søndag 5. juni 2011

Kemaman, BBQ and Dorian Party

Da var jeg tilbake i Kemaman, det har vaert noen travle dager, men faar jo tid til litt kjekt ogsaa. Naar hele crewet mitt var tilbake fra offshore snakket jeg meg manageren min om muligheten til aa lage et grillparty i huset mitt der firmaet sponset mat. Det var han veldig med paa noe som endte med at meg og Ejan maatte arrangere grillfest. :) en veldig vellykket kveld og der kommer nok til aa bli en fortsettelse av denne nye tradisjonen. En annen dag paa kontoret fikk han ene paa crewet det for seg at han skulle sponse Dorian fest for oss som var paa BKA plattformen. Dorian er ikke akkurat det beste jeg noen gang har spist, men jeg spiste det hvertfall. Her kommer litt bilder som jeg har stjelt fra en av kompissene mine.


Crewet koser seg med dorian uten for base inngangen. Det gronne spiky greiene der ser er dorianen.


Alle er meget happy, for det er vist bare meg som ikke synes dorian er veldig godt. Men dyrt er det, nesten 100NOK for 1kilo.





Ser dere det skeptiske uttrykket mitt.. haha..




Bbq kvelden var kjempe vellykket, jeg kjopte inn litt sterkere saker aa drikke enn bare brus, noe som forte til noen morsomme oyeblikk. Vin, ol og crazy horse whiskey skal aldri mer blandes hvertfall. Paa dette bildet er det Gobalu, Meg, Ruben og Azrel.


Pah Sorman og Kah Aida synger karaoke uten for huset vaart. (Pah Sorman er foresten manageren min)



Koser oss, fra venstre, Haizat, Zainuddin, Ruben, Kellen og meg.


Naar man arrangerer bbq saa maa man jo spise maten ogsaa. Vi hadde sykt mye mat igjen etter festen. vet ikke helt hvorfor for maten var kjempe god. fra venstre ser dere Azizul Jabar, Nora, Zainuddin og meg.


Meg og Ruben paa hangout spotten paa kjokkenet i huset vaart. Det var her alle som "ikke drikker" hang.


fra venstre Azizul Jabar, Zainuddin, Thengu (something), Norhifzan (housemate) og Zafri. Zafri klarer aldri aa smile paa bilder saa han ser alltid veldig serios ut, men det er han abselutt ikke.


Thats it for denne gang. Haper dere folger litt med paa bloggen enda.. :)

Ingen kommentarer: