mandag 20. juni 2011

Onshore Kemaman



Jeg fikk streng beskjed etter aa ha vert paa Little Bali om at jeg ikke fikk legge ut bildene paa facebook, men jeg fikk tillatelse til aa legge dem ut her paa bloggen siden ingen her nede forstaar norsk. Saa her kommer det litt bilder fra tiden jeg har vert onshore i Kemaman.
Pirates of Cherating Part II, denne gangen ble jeg nesten rovet vekk av denne piraten. hehe..




Guttaboys som drar meg avgaarde overalt, knall kjekk gjeng som det alltid er mye morro sammen med. Alle 3 er fast paa crewet mitt, saa er kjekt aa gjore noe annet enn aa bare jobbe sammen.


Lordag ringte gutta meg og spurte om jeg ville vaere med til Awana, der hele jobben skulle dra aa bade. Problemet var at jeg misliker sterkt svommebasseng naar jeg har sjansen til aa bade i sjoen, saa jeg klarte aa overtale et par til aa bli med meg paa stranden.



Hver Lordag unner jeg meg en skikkelig god frokost som jeg lager helt selv, pannekaker og jordbaer, namnam....





Hele dagen paa lordag tilbrakte jeg ved bassengkanten ved huset mitt. Siden Andreas ikke er her og kan smorre meg, saa ble jeg rod som en hummer paa hele ryggen, auuu... men naa begynner fargen aa bli ganske bra til jeg skal reise til tunisia! :)


Meg og Housematen min Ejan paa vei til Kuantan. (aa jah, jeg har kjopt meg iphone saa naa faar dere se mye mer bilder fremover)

Minum (drikke) etter jobb paa en resturant i kemaman town, Zafri, Rais, Clara (min nye housemate) og meg.

2 kommentarer:

Ellen sa...

Koselige bilder:D Frokosten så kjempe god ut, og sykt brun du har blitt! Håper det går bra med deg:)

Henriette og Andreas sa...

Hehe, ja eg prøve å kose meg så mye som mulig. Men savne selvfølgelig dokk hjemme så utrolig masse. I denne mini byen så må me lage vår egen gøy. Hehe... Brune og brune, har hvertfall fått sjille itte kjeledressen.