tirsdag 31. mai 2011

About Time..

Her kommer det endelig litt bilder fra meg igjen, jeg vet jeg har vaert daarlig med aa oppdatere denne gangen. Men helt aerlig saa har jeg det alt for travelt eller saa er jeg for giddalaus.. :) dere kan tro hva dere vil.
Men uansett, her kommer hvertfall litt bilder fra den siste tiden.


Guttaboys gjor seg klar til aa reise fra meg. Paa grunn av at riggen maatte flytte paa seg var der ikke plass til crewet mitt ombord paa riggen, men meg kunne de ikke flytte siden baaten guttaboys reiste til ikke tillot aa ha jenter ombord. Saa jeg tilbrakte 1 uke alene midt paa sjoen, med titanic lyder rundt meg og det som verre er. Sjosyk ble jeg ogsaa.. men etter 1 uke me sovn og ensomhet var det utrolig godt naar noen vellkjente fjes dukket opp igjen! :)
Gutta maatte loftes fra riggen til supply baaten som kjorte dem til en annen baat (innviklet) :)

Typisk offshore bilde.. etter vi har jobbet 12 timers skift er det om aa gjore aa finne noe aa gjore.. daa er iphones eller andre spill greit aa ha.


jadajada, jeg feiret 25aars dagen min paa Ensco 53.. :) Gutta var saa snille at de bestillte kake til meg. Provde meg paa begynnelsen med aa si at "Hvert aar naar jeg har bursdag behandler alle meg som en prinsesse" haha.. men det funket svaert daarlig. Fikk heldigvis ringt hjem og snakket med alle sammen.


namnam, kjekke kaken min!




Dette bildet kommer bare fordi jeg savner mannen min saa utrolig masse og tenker masse paa han! <3

Dro paa jentekveld med petronas, Arabian nights... daa fant Kah Aida og Shikin ut at de skulle la meg faa ha paa meg hijab... hahaa... folte meg som verdens styggeste!! men morsomt var det.



fra venstre: Kah Aida, Meg og Shikin.




Kah Aidas eldste datter, hun kaller meg bare for Kah Bunga.. som egentlig betyr soster blomst.. haha.. :)


And thats it, jeg har ikke mer bilder, denne gangen har jeg vaert skikkelig lat, men skal prove aa se om jeg ikke kan stjele noen fra kompissene mine..



Ingen kommentarer: