tirsdag 5. april 2011

Back in Hell....

vet det hores veldig stygt ut men det foles virkelig som om jeg har vaert i helvette, dratt til himmelen og flyttet ned igjen til helvette. Her i kemaman har ingenting forandret seg, folkene snakker like mye om hvor mye de hater managmentet og vil slutte og finne noe annet aa jobbe med, maten er den samme (kylling aa ris) egentlig er alt bare helt teit. I tillegg naar jeg var paa skolen fikk jeg beskjed av en ny jente som har flyttet inn i huset at hun tok rommet mitt og flyttet alle tingene mine ut av rommet. Hun har faatt beskjed av manageren vaar om at hun ikke kan gjore det og at rommet mitt skulle staa som det sto naar jeg dro.. tror dere hun har gjort det... NEI! saa i dag maa jeg sikkert krangle me henne for aa faa rommet mitt tilbake. I tillegg er jeg veldig trott og sliten etter en mega lang flytur. urg... Jeg blir virkelig sint av saanne unodvendige ting som dette, hvor har folk samvittigheten sin?? men noe hyggelig er det jo ogsaa, for det forste hadde jeg helt glemt hvor varmt det er her.. maa nok jobbe litt med tanningen denne gangen siden dere som saa meg syns jeg var for bleik :) om et par dager sender de meg mest sannsynlig offshore, saa det skal bli kjekt, samme plattform som jeg var sist.. (haaper crewet er like bra ogsaa). En liten overaskelse dukket plutselig opp paa emailen min ang et jobb intervju(!) er ganske sjokket, men syntes det hortes litt spennende ut! :) saa faar se hva jeg bestemmer meg for, blir nok ikke lenge her, vil hjem til min elskling! Paa mandag drar jeg offshore igjen, skal prove aa vaere litt flinkere fremover og prove aa legge ut litt mer bilder og innlegg, er bare rett og slett giddalausheten som har tatt meg. Det eneste kjekke naa er at jeg faktisk faar muligheten til aa gjore "break out" i lopet av denne mnd, gleder meg men gruer meg veldig ogsaa.. maa kunne operere alt utstyret vi har som ikke akkurat er lite. Naar jeg har klart dette har manageren min gaatt med paa at jeg skal bli forflyttet.. kan nesten ikke vente!! :)

Ingen kommentarer: