lørdag 5. februar 2011

Abu Dhabi So Far

Endelig kommer det noen bilder fra Abu Dhabi, jeg skylder utsettelsen paa denne helvettes skolen som vi gaar gjennom. Den siste ukene har jeg hatt et gjennomsnitt av 3timers sovn til dagen noe som gjor meg helt zombi og utrolig humorsyk. Eneste som faar meg gjennom dagene er aa tenke another day another dollar. Vi har halve lordagen fri til aa gjore hva vi vil saa da drar vi paa sightseeing rundt omkring i abu dhabi.
Emirates palace, 6 stjerners hotell midt i abu dhabi. Det minste rommet paa dette hotellet koster hele 8200kr pr. natt. Noe vi syntes var litt i droyeste laget. Men det er aapent for turister saa vi dro paa sighseeing. utrolig flott hotell.Sightseeing Crewet, fra venstre, Kong (malay), Lenis (malay), Ariff (malay), Abdullah (kuwait) og Mr.syria (fra syria).


Helgen etterpaa tok vi turen til Ferrari World, denne gangen sammen med Abdullah (kuwait) og Mo (Saudi). Fantastiske berg og dalbaner.




Denne uken har vert helt sinnsyk, har vert saa sliten som jeg aldri trodde jeg kunne bli. Saa naar lordagen endelig kom fant vi ut av vi maatte dra paa stranden og slappe av litt. Etter en stund siden jeg ikke har ro i kroppen fant jeg wakeboard. A det maatte selvfolgelig proves, men naa har jeg saa vondt i hele kroppen at jeg tror jeg skal do av muskel smerter.. haha, men kjempe kjempe kjempe goy aa endeli faa adrenalin kick igjen. aa just so you know, jeg klarte aa reise meg hver gang. Crewet denne gangen bestod av Ayed (Tunisia), Mariya (Russland) og Valentin (Russland)









Naa er det ikke lenge til jeg kommer hjem. A det skal bli saa alt for godt.

1 kommentar:

Fru N sa...

Så kjekt å få se litt av alt du får oppleve! Her hjemme skjer det ikke så mye i forhold ;) Tenker det er mange andre også som gleder seg til du kommer hjem igjen! Klem fra Ingunn