mandag 24. januar 2011

Abu Dhabi... Igjen..

Tenkte dere skulle faa en oppdatering paa hvordan det gaar her, det er lange dager og maten er som vanlig helt forferdelig. Vi har i utgangspunktet fri hver fredag, men siden vi har eksamen paa lordagene saa maa vi bruke tiden til aa lese. Vi er trossalt mitt I orkenen, saa det er ikke saa mye annet aa finne paa. Klassen er veldig kjekk og det er morsomt aa hore om alt som har skjedd rundt omkring I verden paa de forskjellige lokasjonene paa de 4 mnd vi har jobbet for SLB. Det er Ganske kaldt her, (tro det eller ei) I snitt ligger det vell paa en god vaardag I norge kan jeg tenke meg. Men jeg holder nesten paa aa fryse I hel saa jeg maatte dra inn til byen aa kjope meg noen nye gensere. Naa gleder jeg meg kjempe mye til aa komme hjem til kalde Norge. Tror det blir herligt med litt ferie etter denne skolen for her er det ingen kjere mor. Jeg har faatt reise ruten, saa jeg kommer flyvende 19 mars og lander 9.45 am paa sola. Kan nesten ikke vente med aa sette meg paa flyet.

Merkelig naar jeg kom her forste gangen var jeg saa glad for aa endelig komme I gang, og syntes det var saa spennende aa komme her. Denne gangen er det helt anderledes, er ingenting jeg heller vil enn aa vaere enn annen plass. Instruktoren er veldig flink og har jobbet nesten 30 aar I coiled tubing saa han har skikkelig peiling og har nok opplevd Ganske mye.

Husker dere jeg fortalte om de irakerene som har gaatt meg paa nervene I 4mnd?
Vell, han ene er her med meg paa skolen (og jeg holder paa aa klikke) han andre fikk sparken rett for jeg dro til Abu Dhabi. Merkelig hvordan de ender opp. Han som fikk sparken stroyk paa begge inngangs eksamene til skolen saa han fikk beskjed om at han hadde faatt sparken.. (syns ikke egentlig synd paa han).

Klassen bestaar av 2 fra Kuwait, 2 fra Saudi, 1 fra Tunisia, 1 fra Syria, 2 fra russland, 3 fra Malaysia og 1 fra Oman, 1 fra USA og meg fra lille norge.. hehe..

Har faatt tid til litt kjekt ogsaa selv om det er veldig mye skole eg lekser, Sist lordag dro vi nemmelig til Ferrari world for aa kjore verdens raskeste berg og dalbane.. :) og den var helt helt syk! Skal prove aa faa lastet opp noen bilder snart.. Jeg var saa heldig aa faa sitte helt fremderst og naar vi startet holdt jeg paa aa do av latter, 245km/h og jeg kunne virkelig kjenne at sugglet kom flyvende.. :) haha.. veldig goy.

Ingen kommentarer: