fredag 7. januar 2011

Nyttaarsfeiring Og Sighseeing KL

Tenkte det var paa tide med et nytt innlegg, denne gangen blir det for det meste bilder for jeg er rett aa slett giddalos. Har akkurat kommet frem til Abu Dhabi som skal vaere mitt hjem for 10uker (!). Er ikke akkurat like spent denne gangen som sist, men men, skal nok klare dette ogsaa. Kos dere med bildene fra den fantastiske nyttaarsfeiringen vaar i KL. Eneste som manglet var min kjaere Andreas.

Takk og lov for Jess og Rikki som var snille nok til aa ta meg med paa livet i KL, hadde det ikke vert for dem hadde jeg nok tilbrakt nyttaarsaften ogsaa alene paa rommet. Heldigvis trengte jeg ikke det. Det gule og gronne dere ser rundt halsen vaar var noe som vi kunne blaase i som lagte kjempe hoy lyd. Nesten litt som 17mai floyter.. meget morsomt! hehe. Naar gutta plukket meg opp paa hotellet mitt fikk de litt av et sjokk. De har som regel bare sett meg i den blaa kjeledressen og litt normale andre klaer, men denne gangen hadde jeg skikkelig stylet meg opp med hoye heler (som jeg btw maatte skifte halveis ut i kvelden, da ble det flippflopps og kjole) og en fantastisk kjole jeg fant paa forever 21. BTW forever 21 har begynnt aa bli en av mine favoritt butikker. Her vet jeg at uansett hva jeg trenger saa finner jeg det her, sko, accesories, fin klaer og normale klaer. Veldig fornoyd med alt jeg har kjopt der til naa.
Klokken slo 00.00 og jeg ringte rett til Andreas, ganske vanskelig aa hore hva som ble sagt, men jeg ringte hvertfall.

Vi kjopte ogsaa skum som vi sprayet overalt, her er det Rikki som faar gjennomgaa.
de flotte tvillingtaarnene.

DEN STORE SIGHTSEEING DAGEN:

Dro paa fisketerapi etter aa ha vert paa akvariet. Var kjempe spesiellt aa la fisker faa spise paa bena dine, men veldig morsomt ogsaa. Folte meg litt lok naar jeg var alene og holdt paa aa le meg i hel, men jeg overlevde jo det ogsaa.


Hoyt oppe i et av utsiktstaarnene i KL. Det er kjempe vanskelig aa faa billetter til tvillingtaarnene saa jeg noyet meg med det nest beste. Stakkars Rikki ble dratt med overalt paa sightseeing i sin egen hjemby.

Dro til Batu caves som er et hindu tempel, vi provde aa springe de 272 trappetrinnene opp, men maatte gi opp halveis. kondisen er ikke akkurat paa topp for tiden. Veldig flott sted.

God utsikt over trappene og den store gull skulpturen dere saa vidt kan se litt av.

Avsluttet dagen med shopping (igjen) og en tur til Chinatown. Har kjopt saa utrolig mange gaver at jeg maatte betale 1400 kr i overvekt naar jeg skulle dra til Abu Dhabi. Lurer paa hvor mye det blir dersom jeg skal vaere her i 10 uker. Har hvertfall planlagt aa shoppe litt mer til meg selv. ;)

Skal prove aa vaere litt flinkere til aa skrive naa, men det kommer helt ann paa hvor mye vi har aa gjore paa skolen.

2 kommentarer:

Maren Aa fra Lye sa...

kjempefine bilder Henriette:D godt nyttår!

Mona sa...

Det ser nå ut som du har det ganske så fint nere i varmen, brownie! :)