onsdag 1. oktober 2008

snart helg igjen..

utroli koss fort dagene går, får så vidt snudd meg rundt i sengå så e det jammen fredag igjen, eller isje heilt ennå, ennå 1 dag og ein kveld igjen!


Eg har fonne ut noe løye, selv om eg bor samen me kjeresten min så klare eg isje å la ver å savna han, me ser kverandre omtrent bare rett før me sovne, så vidt eg får gitt han et kyss i løpet av ei uka.. heilt rart dette her... men uansett eg elske han kjempe høgt å sko ønska me hadde mer tid t å ver kjerester, finna på løgne ting og sånnt.
det va nok klaging for denne dagen!

2 kommentarer:

Goats City sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Goats City sa...

Ååååå så søtt! regne me du vett at han ska ver med oss ut ein liten tur idag?

ser du ikkje Mikalsson når han ligge på hålet? eller har du ryggen te? tenke siden du ser an så sjeldent....

å du, det intervjuet e jo ikkje tull!!??!!