fredag 10. oktober 2008

fredags kveld aleina

Då satt eg her ensom og forlatt ein fredagskveld, andreas e ute på livet å eg sitte hjemma og ser på tv. problemet e vell egentlig isje noge problem, for eg stor trives me å ha litt tid for meg sjøl, kan se på akkurat ka eg vil på tv og starte andre kjekke prosjekter.

Akkurat nå har eg starta et nytt prosjekt me å hekla meg hua, å jammen e eg isje halveis itte bare ein halle kveld. fantastisk, kansje blir det rosa hue på fest i mårå! jammen noe å vurdere. eg syns det e kjekt å strikka så lenge det går fort og eg får det ferdig, men blir det liggandes blir det aldri noe av... fint nokk, då hadde eg isje lyst på det uansett.

denne helgå e jobbe helg for frøken bringsvor, ska bli kjekt å komme meg på jobb og få sjekka ledigheten til beijing. glede meg vanvittig nå, bare et par dager igjen. glede meg t å sitta 10 timer på flyet, endelig får eg sova lenge! ;)

Ingen kommentarer: