mandag 26. januar 2009

nytt år, nye muligheter


i utgangspunktet betyr et nytt år nye muligheter og tilnå har det abselutt vært det. Eg har til å me gjort en del oppgaver de første ukene av skolen. men året startet egentlig på værst mulig måte, då meg å andreas va litt uheldige å datt ned ei trapp på nyttår. hmm, vett det høres meget spesiellt ut, isje løye det når det einaste han skada va pekefingen. dagen itte måtte me ta turen til legevakten for å fiksa opp i dette greiene. Han har ennå isje fått nagl på den fingen, men det komme sakte men sikkert.
eg starta året me 2 dager på skolen og så satte meg å andreas samen me søskenbarnå mine nasen mot zermatt i sveits, hadde ei fantastiske uka me sol og blå himmel. heilt ærligt så kunne me isje drømt om bedre ver. det va heilt deiligt å komme seg litt vekk fra mas og tjas her hjemma, festa brettet på beina å bare suse ned over bakkene som me va så heldige isje va så mange folk i. heilt deiligt va det.
at det e 2009 nå syns eg e litt spesiellt, tiå flyr avgårde, føle isje det e så lenge siden eg gjekk på vgs å va russ og alt det der. men satse på at 2009 bringe masse glede.
ps. har jo fått oss leilighet nå, glede meg t å flytte inn.

Ingen kommentarer: