tirsdag 30. desember 2008

lenge siden..

nå er det jammen lenge siden jeg har vært effektiv med å legge ut blogginnlegg, men for å være helt ærligt har det ikke skjedd så veldig mye interresant, det har nemmelig vært over en måned me konstant eksamen lesing, dårlige nerver og alt som følger med. . men vi avsluttet semesteret med en heidundrendes fest i bomberommet på skolen, billig øl og gode venner, bedre blir det ikke, og dersom jeg har vært så heldig å stått på alle eksamener, så er jeg så heldig å kunne kalle meg "halveis" ingeniør. WOHOO!

i morgen er starten på et nytt år med nye muligheter, og derfor har jeg lyst å se litt tilbake på hva som har skjedd dette året.

Januar 2008: Et nytt år har startet
Februar 2008: ??
Mars 2008: meg og andreas hadde vert samen 2 år.. tilbrakte påsken i trysil
April 2008: eg blei 22 år..
Mai 2008: Elianne gikk fra oss 19.mai
Juni 2008: ferdige med alle eksamener, kom helskinnet gjennom 1 år på petroleum
Juli 2008: jobbet omtrent hverdag, og tilbrakte noen deilige timer på strendene i norge, satte nasen mot mexico.
August 2008: tilbrakte deler i mexico, skolen startet igjen..
September 2008: ???
Oktober 2008: var en liten svipp tur i kina med heidrun.. halloween party hos helene
November 2008: var en liten tur i london
Desember 2008: ferdige med 5 j**** eksamener..


håper neste år bringer like mange gode opplevelser.

Ingen kommentarer: